::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 23, 2009

Misi telah terlaksana

Pe yang hubby aku buat tadi?
tadi dia tengah memperbetulkan mata mesin rumput dia hikhikhik..
Disebabkan susah sangat nak upah owang so pakat2 beli sendiri mesin rumput n mesin sendiri, kan senang! ihiks...
makin kurus n itam la laki aku huhuhu
'takpe B, Na tetap cayang B ihiks...'



4 luvbites:

PerantauSepi1306 said...

pinjam sat bleh mesin tu ;D kalo nak kasik tukang mesin pun boley gakkk hehehehe, jgn maree aaa gurau jer ;p

Emy Omar said...

Ena..suami saya pun mesin rumput sendiri..guna nak mesin kebun dia tu la..kalau upah orang sekali mesin rm120 tau..kalau dah 4-5 kali tak ke boleh beli mesin sendiri tu..lagi la jimat kan..rajin betol cik abang awak tu ye

neezareef said...

ena,
nk suh abg ko mesin blkg umah aku bleh :D

CuTeMiUt78 said...

wah..bagus2... lagi jimat kan klu mesin rumput sendri