::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, March 31, 2009

Melawat pakcikku

Ermmm ni kat spital..
Ade entry sblom ni tang pakcik aku kat spital Temerloh dah kena tranfer ke spital Kuantan so kena la p lawat slalu....
Dulu pakcik aku ni slalu kuat makan tapi skang bile dah sakit, slera pun ntah ilang kemana..
Patut r org slalu ckp, bila sihat makan la ape jua..jangan disekat pe yang kita nak makan sebab nanti bila sakit, kita tak teringin pun nak makan ape pun..

Abah dan Kakak rilekskan diri di kerusi malas di luar...

Ibu dan Adik nak tompang skali la ihiks...



3 luvbites:

atty's said...

sebab tu aku makan je..ena..ekekeke..
semoga pakcik ko cepat sembuh ye amin

~~ciklinn~~ said...

semoga pakcik kau cepat sembuh... huhhuhuhuhh betul ckp kak yatt..sbb tu aku pun mkn skrg..hilang dah diet.. mihahahha

Ena said...

atty
thanx atty.. mudah-mudahan..

ciklinn
hahah cam alasan ko nak makan lbh byk jek ni ekekke