::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 27, 2009

Potong rambut

Balik jek dari coping, trus siap2 nak bawak Kakak dan Adik potong rambut..
Ikutkan memang drang takmo potong..
Ini salah satu punca yang buat aku benar2 ilang sabar dengan Kakak..
Puas pujuk Kakak potong rambut tapi dia takmo gak...
Sakitnye atiiiiiiiiiiii.... arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...........

Last2 aku pujuk Adik..
Pada mulanye Adik memang takmo jugak sebab Kakak taknak kan..
Akhirnye aku pujuk yangmana aku duduk skali dengannya..
Terpaksala aku 'dimandi'kan dengan rambut2nye..
Takpe, janji Adik potong rambut..udah!
Muka Adik yang tahan bengang sebab Ibu paksa potong rambut ekekeke

Ni tahan serun sebab budak2 ni dari kecik tak penah merasa camne kena potong rambutkan..


Ni Adik punya la takut giler sebab 'aunty' tu potong rambut depan dia..
Pelikkan..
Bukan Adik yang di'selimutnya' tapi aku plak..
sape yang kena potong rambut ni sebenarnya hurmmmmm......
Yang pasti Adik dah cam amoi dah ekekeke

Pas potong rambut Adik, pujuk beria Kakak suh potong sampai dia nanes2 takmo potong..
HUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Camne aku tak hangin satu badan!!!
Kalo aku tau, dua2 potong kat umah..
Takyah bazir wit dan kudrat p kedai gunting rambut...
Balik umah tu memang aku tak tego pun Kakak sebab ati btol2 mendidih..
Dia plak men jawab2 huhuhu ase nak naik jek tangan ni tapi masih bersabo..
Bile nak mandi, aku suh Abahnye pujuk dia gunting rambut..
Akhirnye dia nak.. ooOooo rupanye takmo ngan orang len tapi nak ngan Abah..
Akhirnye tergunting jua rambut Kakak dan Adik dan aku........ hepi sebab tak perlu susah payah nak keringkan rambut drang pagi2 n ikat.. malah tak perlu rasa serabut dek keserabaian rambut drang yang panjang lagi mengerbang itu ekekekeke


3 luvbites:

atty's said...

jadiknya akak tak potong lor ye ena..

takpe..kau buat2 majuk,.nnanti mesti dia nak tu.biasa kakak..nie..untie mrh jugak nie

CuTeMiUt78 said...

heh..heh...heh.. senang kan bila dah pendek.. wah.. header baru lagi

jalilah_jy said...

lorrr dengan ibu sekali dok hehehehe adik,adik, x lama lagikkk jadi kakak, kesian dia...tak leh memanjeee lah lagikk