::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 27, 2009

Tudung Ena

Bukan tudung Ekin tau ekekeke
Ni pestaim aku beli.. bukan sebab minat cuma sebab malas nak pakai tudung pin2 ekekeke
Aci tak?

Ok tak aku pakai?

huhuhu hodohkan...
Hubby aku kata muka aku nampak lagi mengembang...
anak2 aku kata cam makcik

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ampeh tol!!!!!
Tido luar bilik arini :P
dulikkkkkk...... yang penting aku senang sauk, tak perlu pakai skaf rambut ke.. brooch ke.. pin ke...

btol tak ekekekekeke



5 luvbites:

My Blog said...

akak.. saya pun minat nak tahu buku yg dibaca untuk amalan dapatkan anak tu.. saya dah 6 tahun kahwin.. still usaha.. leh bantu tak..

p-na mama oja said...

huhuh..seramnya..tudung gok gantung cmtuh..tatot...huhu!!

~~ciklinn~~ said...

oklah tu.... aku lagilah bollat pakai tudung ni tau...

Zanna_MamaBatrice said...

betul tu sis
cepat, mudah and ringkas...
ok lah sis
xde ler kembang pun....

CuTeMiUt78 said...

yup betul tu kan.. senang cepat dan mudah..