::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 27, 2009

Sikap berhati-hati

Ni bukan tunjuk perut aku tau..
Ni tunjuk aku pakai baju batik arini..
Tapi sebenarnya aku nak tunjuk dimana aku mengambil sikap berhati2 yang aku letak handbag aku diantara tepi aku dan tepi pintu keta..
Kalo kita letak di sebelah tempat duduk kita, kan ade kes pecah tingkap dan trus amik handbag kita...
So jenis aku masuk jek keta perkara pertama mesti konci keta dulu..
Then letak handbag tepi aku tu then baru stat keta n blah...

Jajan jangan lupa bawak ke opis..
Kalo idak, tak best wooo wat keje tanpa ngunyap ekekeke

Ok dah sampai opis..
Jom masuk opis hehehe




9 luvbites:

Tink said...
This comment has been removed by the author.
Tink said...

ena peknen tak mabok ke??

syareena said...

he... sya slalu ltk kat sbelah je, bhy e? ok nnt ltk kat bawah la...

~~ciklinn~~ said...

betull tu jgn letak handbeg kat belah pintu bahaya......

joe said...

jajan ...mesti tak lupa.ada jer haha

CuTeMiUt78 said...

uish.. tu belum betul2 slamat.. klu nak lagi selamat.. letakkan kat bwh seat keta.. sempat lagi berposing sebelum msk keja ya

neezareef said...

wahh..bagus2

RaFFLeSiA MeRaH said...

dah berbadan dua tu memang perut asyik lapar ajer la yer ena...hehehehe....adat la tuu....

atty's said...

aku nampak cokelat ar ena..bak sini..