::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 18, 2009

Kem Komputer

Hari ni ari coti sekolah tapi Kakak p ke Kem Komputer..
Camne nak cakap ek..kira taska2 ade anjuranla.. sape yang nak sertai kena bayo n cepat so taska Kakak hanya 5orang jek yang nak p..
Aku bukan pe, nak suh ngat Kakak sertai sebab aku nak Kakak pandai berkomunikasi ngan orang2 luar almaklumla Kakak ni pemalu cam aku ekekeke...
Tika ni Kakak tengah majuk sebab Abahnye p punch card kat skolah punyela lama (mesti dok borak tu huh!) pastu dia kata takmo ikat rambut jalin tapi nak ikat rambut kuda tu.. aduhaiiiiiii........... tadi kat umah tak ckp, malas la aku layan, gpun sikat mana ade...

Bile puas pujuk akhirnye barula Kakak mengukirkan senyuman ekekek
Pandai tak Ibu dia pujuk ngehngehngeh

Kem Komputer Kakak di Annexe...
Masa ni ujan so nasibla kan kabur jek aku snap pict ihiks

Yg bagusnye, Kem Komputer ni ade sijil iktirafnya...
Bangga jap aku (eh! nape plak aku yg bangga ek)
Ni barang2 yang Kakak dapat masa di Kem Komputer tu...
NEMO ~ tempat letak CD
Cenderamata ~ Dari DYNABOOK (penganjur kem tersebut)
Alaa kaburla plak gambar ni..camne leh jadi camni ni huhuhu
Garfield ~ drang buat gunakan kertas, kreatif gak
Keychain Burger ~ Kakak buat guna pe ek.. bukan tanah liat tp ntah tp rasa cam getah2 gitew...

Dan ini paperbag dari Dynabook..

Alhamdulillah... Kakak ok dan ske..
Dia pun kata dia ske Kem camni dan bertegur dengan sape saje...
Moga sekolah tahun depan, Kakak pandai bawak diri..
Camne la plak ngan Adik ek huhuhu




3 luvbites:

Ayen said...

Adik InsyaAllah ok coz die ikut mcm abah die,hahaha....

~~ciklinn~~ said...

mmg elokkan hantar anak gi kursus2 camnie.... aku pun tak sabar nak hantar aliff gi kursus2 motivasi...mesti best,,...

CuTeMiUt78 said...

wah.. siap ada sijil tu.. pandai kakak kan..