::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 19, 2009

B4 & After



Nie wajah Baby tika mempunyai rambut yang lebat lagi menawan ahaks
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............
amacam? Ade kelainan tak?
makin chumel ke atau idak?
nampak cam laki tak huhuhu



Siyes...memula botak tu aku tak berkenan langsung..
Nak ciom atau gesel kepala dia pun ase kesat n tajam..
Biler tengok baby pun cam ase tengok anak orang len huhuhu

tak skeeeeeeeeeeeeeeeeeeee huwaaaaaaaaaaaaaa
tapi skang, dah ok sket sebab rambut dia cepat gak tumbuh ek..
bila pakai topi tu punyela payah sebab kesat..

post signature


9 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

wah.. makin mebolat muka dia

@e_da said...

mmg lain muka kan tp baby camana pun tetap cute... ida pun baru cadang nak botakan mikhail masa cukur jambul nanti tp sayang pulak rambut dia.. huhu

ibu_umairah said...

baby sudah botakkk...bulat mata nya

Nida said...

Salam..
aLAA...CUTENYA..

Gambar baby yg kat bawah tu macam tengah kawad jer...hehe

LoVEaQshA said...

hehe tumilnmyer baby xkshla time botak or ada rmbt..!~
pp mkin bam2 la kak..~!

Xsbr nk tgu 5/12 nie zura trn kuantan ank spupu kawin..!~
Lau sempat nk jmp akak sekuarga bule kn???

neezareef said...

dah botak makin comel

Alimaz-Kembara Terasing said...

waaaa bulatnya mata dia...ringan kot kepala tu..

Ena Qalinsya said...

cute
ekeke ikut ibu dia ahaks

ida
laki takpe ida, botakkan je hehehe

ibu_umairah
hehehe sume bolat

nida
erk! cam kawad ke hahaha..ibu nye mmg kuat berkawad

zura
nnt tron kol akk tau..akk nk jmp zura

neeza
ibu dia chumel tak za? muahaha

alimaz
erk! ringan kepala leh bolat mata ek ekekeke

Ena Qalinsya said...

cute
ekeke ikut ibu dia ahaks

ida
laki takpe ida, botakkan je hehehe

ibu_umairah
hehehe sume bolat

nida
erk! cam kawad ke hahaha..ibu nye mmg kuat berkawad

zura
nnt tron kol akk tau..akk nk jmp zura

neeza
ibu dia chumel tak za? muahaha

alimaz
erk! ringan kepala leh bolat mata ek ekekeke