::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 3, 2009

Penantian berakhir

Hoyeeeeeeeeeeeeee
Btolla kata org (cehh kata org walhal aku pun berkata begitu jugak ihiks) yangmana penantian itu suatu penyiksaan..
Selama sebulan aku menantikan 'ia' akhirnye 'ia' kembali disisi..
Walaupun pelbagai karenah dan rintangan yang terpaksa dilalui akhirnye penantian berakhir..

Nampak tak?
TV aku dah kembali tapi bukan TV lama tapi TV BARUUUUUUUUUUUUUUUUU..
Alkisahnye power suplier yang meletop itew memula di order di KL tapi takde stok so dia oder kat Singapore plak tapi yang menjadikan HANGINNNN nye, drang tak mention pape pun kat kitaorg..
Btau r ygmana brg tu kena oder kat singapore ke ape ke, niidak..menantila kitaorg ni cam menanti buah yang takkan gugur..
Alik2 aku suh hubby aku kol btau yg kitaorg takmo TV tu, nak beli kat len..
So yg jual TV kat kitaorg tu dah cuak dan dia cuba dapatkan TV len..
Bincang punye bincang, akhirnye kitaorg dapat TV baru tapi bukan jenama SAMSUNG tapi jenama PANASONIC.. tapi kena tambah lagi RM100 sebab TV tu mahal sratus hengget je dr TV Samsung tu..
Takpela, janji dapat TV udah..

Niela dak yang jual TV ke kitaorg..org SENHENG..
Baguskan dia, dia bertanggungjawab ngan customer dia..
Kalo dia wat dek pun takpe sebab yang bermasalah adalah org Samsung, bukannye dia tapi dia bertanggungjawab cuba menggembirakan pelanggannye walaupun nyaris2 kitaorang kensel..

Muka orang yang hepi gilerrrrrrrrr sebab dah lama tak tengok TV..

Dak2 dua org ni lagi hepi, dok pulun pasang VCD jek 24jam sampai aku leh gado2 ngan drang sebab aku pun dh lama tak tengok TV so nak tgk la rancangan ape skang ni kan..
Drang plak sebok nak tgk VCD, mau gado sakan gak ngan anak2 ekekeek
Dulikkkkkkkkk!!!! Jenis Ibu yang taknak mengalah ngan anak2 muahahahaha

Ini TV Plasma 42' Samsung lama....
Lama pun tak sampai sebulan..
Yang ni plak yang baruuu
TV Plasma 42' Panasonic

Perbezaan mereka..
TV Samsung lebih lebar dari TV Panasonic..
TV Samsung punye function dok sbelah kanan tapi TV Panasonic dok dibawah..
TV Samsungnye tulisan comei tapi TV Panasonic cam besar, tak lawo huhu
TV Samsung punye gambo kalo dok dekat2 nampak pecah2 tapi TV Panasonic punye gambo canteeeekkkk, takde pecah2 pongg..
TV Samsungnye kaler cam nampak lawo tapi TV Pamasonic nampak cam kabur..mayb setting tak btol kot..

Biar rrrr... asaikan kitaorang anak banak dah leh tengok TV ekekekeke


post signature

5 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....wowowowow tv baru tu.....

Lina said...

nape takleh tuko tv samsung gak... tp asalkan ada tv ye dok pulun je lar

Ena Qalinsya said...

alimaz
hehehe puas dh mata rosak, br tuko TV baru ahaks

Lina
sebab kalo nak samsung, kena tunggu sminggu, aku dh abis ksabaran so aku nak ler tu jugak muahaha

atty's said...

apa-apa pun ena..panasonic is much better than samsung..heheheehhe..
mcm duta panasonic lak aku dah .ekekekekke

CuTeMiUt78 said...

wah.. sakan tgk tv baru