::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 26, 2009

Berbaloi..baloi...

Haaa ini lah dia barang2 yang ade dalam beg goodies yang besar gabak tu..
lahaiii pesal sume gambar golap ni huhuhu
maap la..den tak reti lagi nak setting henpon baru ni huhuhuhu

yang ni pun dapat..
taukan..satu tabung dan satu lagi yang kita leh letak syampu ke sabun ke tapi tak kose nyah nak letaknye..
Kang blom pape, pocahhh

yang ni lagi bestttt
Ade jam tangannn..
cantek woooooooooo
macam jenis pe tu G-Watch ke ape? ntah aku pun tak ingat

aku pun ade gak beli barangan Munchy's..
aku memang ske biskut2nye..

Dengan harga RM10...
banyak aku leh makan nyumnyumnyum...

Kakak terlalu hepi dapat sume tapi Ibu dia seperti biasa hanya bagi dia yang 'ringan2' jek tapi yang 'heavy' yang lawo2, Ibu dia awal2 simpan tak bagi kakak dan Adik men muahahaha

Rasa nak p smula tapi malas la plak sebab ujan huhuhu


post signature


4 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

mana aci mama amik yang best2....

Farazila said...

uit..kat kl xde pon bt camniee...
xpenah dpt brg kfc agyyy..

CuTeMiUt78 said...

wallllaa...byk nya dpat... eemmmm tgk tabung kfc tu.. teringat kat Mirul punya.. habis dah jahanam.. hancur berkecai

Lina said...

eemmm aku x smpat pun nak snap brg2 dlm paperbag sumer tu sbb qistina dah x sabo2 nak tengok tp best kan mcm2 ada dlm tu