::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 3, 2009

Camne ek

Aku ni serba salah r...
Camne ek..
Ekceli sblom coti skolah ni, skolah Kakak byk anjurkan program..
Program ke Mc'D..program nek bot dan program party skolah la...
Mayb Jumaat ni Kakak p ikuti program nek bot..
Ikutkan mmg aku tak kasi sebab ntah cam tak sedap jek ati nak bg dia p..
Kalo pape jadik, aku dah takle banak dah oiii.. gpun aku sayang anak2 aku..
Memang r tak bek aku pk bukan2 dan patut pk positif tapi aku takut sesangat...
Kononnye Kakak dok bebaik tapi aku takut kawan2nye plak men terkinja2, haaa kang jadi kes naya plak..
Camne ek..
Pe pendapat kowang?
Ikutkan hubby aku dia kata kita kena pk positif..
Dia pun serba salah gak..
Ikutkan takmo gak bagi Kakak p tapi mengenangkan Kakak nak merasa p ngan kawan2 so dia cam bagi jela tapiii aku bukan nak kongkong cuma aku takut..
Tang dia nak p McD tu aku no hal..
Memang orang kata kalo jadi pape tak kira tempat tapi aku takmo yang bukan didepan mata dan jagaan aku..
Hurmmmmmmmmmmmmmmmmm..
Sesak pkran aku skang ni..

post signature

3 luvbites:

Farazila said...

erm...bagi je la kak....

jgn pikir yg bukan2....
yang penting akk pesan kat anak akk....
jaga diri elok2..

CuTeMiUt78 said...

eemmm memang perasaan ibu ni akan lebih kearah -ve dari +ve kan.. eemmm tawakal je.. dan doakan keselamatan dia.. pergi dan balik

Ena Qalinsya said...

Zila
hurmm masalahnye akk takut dia dok elok tp kawan2 dia yg galak huhuhu

cute
huhu serba slh sgt aku cute..ntah r.. tgk ke dia nk p, sian tp mengenangkan kselamatan, takut huhu