::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 3, 2009

Pezen Baby

Wallaweiiiiiiiiiiiii
Pezen baby masih berlambak2 lagi aku lom bukak..
Aku cuma bukak yang ade baju2 jek, takut nanti tak sempat plak Baby pakaikan..
Yang jenis bedak, mandian dan sebagainye, simpan bertahun2 leh kan..
Tapi kalo bagi kakak2 dia pun leh..Adik memang menantikan sangat ihiks..

Ekcelikan kowangkan..aku minat ngat pezen camni..
Alhamdulillah, dapat gak 2 kotak ekeke
COmei pe..kalo nak beli sdiri, malas r hahaha alasan yg kukuh tak ahaks..


post signature


3 luvbites:

POSH76 said...

bestnyer dapat pezen...hehe

Nida said...

Salam

Selalunya gift untuk baby ni saya sayang nak guna... geram sebab saiznya kecil n cute... pastu bila bertahun, tengok warna syampu pun dah pudar..hehe

Lina said...

pezen baby aku yg mane ade bedak sabun segala tu ada separuh aku sedekah kat sedara mara yg ada anak kecik lar mane lar tau takut tak terpakai nanti membazir jer