::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 19, 2009

Henset Baru

hehhehheh..
bukan salahku membeli yang baru..
aku jua tak pinta untuk meninggalkan yg lama dan membeli yang baru..
bukan salahku..bukan salahku
hikhikhik kepoyoan...
ekceli nak tau nape aku beli yang baru?
(takmo tau..takmo tau............................)
alaaaaaaaaaa nak tau la.. nak cite ni uhuks...
ok..ok.. aku tak kira, nak cite gak
ekcelikan..
ekcelikan..
ekceli MMC aku dah 2x rosak..
tak tau sebab pe.. antara virus dalam henpon atau MMC tu yg rosak atau henpon yg bermasalah..
ntahla tapi yang pasti aku btol2 fedup sebab tiapkali aku snap gambar, alik2 ilang cenggitu jek.
BENGANG!!!!!
so senang cite, aku beli henpon baru muahahahah
btol wehhh bukan alasan nak tepon baru tau sob..sob..sob.. tapi bengang sesangat.. gambar2 yg lawo plak ilang tu..
ekceli gak kan, aku minat flip/slide tp mengenangkan aku slalu men sms so takut la nak beli sebab org kata kalo rajin bersms jgn pakai jenis tu nnt cpt rosak..
bila pk2 balik, skang ni aku dh kureng men sms so leh la aku try slide plak..dulu dh penah merasa flip..
hikhikhik..
B, jangan jeles...
Ingatttt!! janji pakai hp tu sampai mati kan muahahaha

Tapikan slalunye aku slalu beli henpon kaler itam tau sebab aku ni kan ganeh ihiks..
kali ni aku tuko slera, aku beli kaler pinky uuuu..
mak aiii ase cam lembut dan ayu plak bile pakai kaler pinky ni..
auwwwwwwwwww uuuu...


post signature

8 luvbites:

atty's said...

congrats na dpt hp baru .aku ni hp dah buruk..rosak sana sini ..tak beli2 lagi.maleh aku ..hehehehe ..

Lina said...

hahahah mesti ayen memandang dgn penuh daring... dlm ati ohhh mentang2 aku xleh beli hp baru bini aku lak yg beli hampehhhh

Ira156 said...

Alalalala. . .cantiknye kaler hp akak.jelez i. . .tp hp kite sma2 slide.hp ira nokia N95.warna itam.nak tukar casing tp mhl ler plak.huhuhu. . .

Ira156 said...

Alalalala. . .cantiknye kaler hp akak.jelez i. . .tp hp kite sma2 slide.hp ira nokia N95.warna itam.nak tukar casing tp mhl ler plak.huhuhu. . .

Farazila said...

wah akk..sy pon nk gak enpon macam akk tu gak..sian sy enpon masih xde kamera taw...
huhuhuhu

neezareef said...

best nye bli hp baru..fink lak tuh

CuTeMiUt78 said...

wah kaler fink gitu.... ok la kan.. skali2 tukar selera yg slide2 plak.. eemmm aku gak tak terbeli2...

Alimaz-Kembara Terasing said...

sekali sekala beli ..henpon la bukan mahai mana pun.betoi dak...