::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, November 20, 2009

Dah kena pakai topi


ekekekeke disebabkan Baby dah botak so aku paksa dia pakai topi..
Baby malah anak2 aku dari dulu memang tak ske pakai topi tapi kali ni kena paksa gak sebab tak cun bebeno baby gurl botak huhuhu..
Tapi aku cari gak topi2 yang chumel..
Topi skang ni pun yang kakak2 drang punye..


post signature

4 luvbites:

fikaryna79 said...

sgt la cute lil baby kuar jln2 pakai topi..huhu..

ikiqzana said...

kena biasakn baby pakai topi..
anak zana pun sama asal keluar je dari umh pasti kena pakai.

sweetfiza said...

baby fiza pun dah botak gak ..
tp cam lmbt tul nak tmbuh rmbutnya tu ...hu hu hu...

neezareef said...

nk pkai topi takpe..