::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 30, 2009

Dino menyerang!!!!!

Dinosaour telah menyerang Kuantan kini tapi hanya bertempat di suatu tempat jek sebab dia masih kecik..
Kalo dia besar mayb la Kuantan dah hancus muahahaha
Ekceli aku dengar cite2 orang yang p pameran Dino ni ade yang kata takut..ade kata biasa dan ade yang kata tak best so aku pun plan mengejut ngan kawan2 opis aku p tengok
Dengan sporting n excitednye..rombongan cik kiah pun menyerang Dino...
Perghhh ktaorg serang Dino bukan Dino yang serang kitaorang, ganeh tak ahaks..

ok..ni di mula2 kita nak masuk..
siyes!! aku serun gila yang ni sebab kita kena nek tangga dan mende ni dok atas pala kita..
Wat tetiba mende ni tanggal, tak ke naya pala kita dihempapnye huhuhu
Ni aktiviti tetap kitaorang...papehal kena posing dulu
Yang tengah tu kalo tak menyenget memang tak sah..kononnye kalo sengetkan badan, idakla nampak besar ngat badan yang sediakala dah besar kan huhuhu

Nie plak bagi kaum Adam yang menemani kitaorang

Dino2 yang ade di dalam pameran tersebut..
Memula serun gak bila masuk, alik2 tengok..ermm biasa jek..
Tak padan ngan RM6 kita bayo huhuhu tapi ade mende yang sronok disitu..
Nanti aku tunjuk ek ihiks..

Kat dalam ni jugak ade kuiz di komputer maupun di tapak kaki kita yangmana kita kena jawab pe yang dia tanye mengenai dino2 ni..
Salah tak dapat pape, btol sume pun tak dapat pape..
Juz funnn jek hehehe..

Blakang kitaorang ni ade kepala Dino tu tapi tak nampak la plak..
Bukan kamera yang gelap tapi memang tempat ni gelap hehehe tapi still nampak aku kan kan kan

Nie la dia rombongan cik kiah yang menyerang dino2 disini..
anggun tak? ahaks..

Psssttt Lina, ko dah p lom? better ko p sebab kowang ske adventure hehehe..
Aku nak bawak gak anak2 dara aku p..

post signature


1 luvbites:

Lina said...

aku mmg nak pi tp time cuti skolah ni mesti ramai org so aku tunggu taun depan lar