::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 18, 2009

Selipar umah

Cantek tak slipar dalam umah aku?
Kaler pinkkkkky uuuuuuuuuuuuuu...
Siap ade bunga lagik..
Nie plak slipar my hubby..
Ala-ala spiderman cenggitu ihiks..

Ekceli aku jarang pakai slipar kat dalam umah sebab kalo pakai slipar, tak rasa plak kekotoran malah habuk kat umah kan tapi sejak ade slipar chumel ni mestila kena pakai dan biasakan
Hubby aku mmg slalu pakai..kemana2 prusuk umah dia akan pakai..
Tapi sliparnye dah uzur sesangat dek kerana anak sulungnye terpijak kat blakang, truk kecederaan yang dialami oleh sliparnye..
Merata gak aku cari slipar ni sbenonye, alik2 jumpa la jugak.. yg chumel plak tu..
tapi kalo kaki aku putih n runcing lagi lawo kan huhuhuhu


post signature

6 luvbites:

atty's said...

kalo akak & geng kan ..diaorg buat pakai luar je..kasut ni .

neezareef said...

aku mmg pkai sipor dlm umah arr...dah tebiasa kot...tp klu org dtg umah aku sorokkan arr..

ske lak aku sipor merah tu...sbb bentuk kaki kan

Ayen said...

TengQ sayang,huhu...Kaler pun kene je ngan Glory Glory Man U...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. ada gak selipar cenggitu kan..

Ira156 said...

Alahai. . .cantiknye slipar kak ena.mcm rasa nak pakai jugalh.boleh pinjam?. . .hehehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...saya dalam umah pakai selipar gak tak puas la tak pakai...kecuali dalam bilik ja...