::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, November 27, 2009

nyot..nyot..nyot

nyot..nyot..nyot..

cedapnye Baby icappppp
Ekcelikan kowang, aku nak ngat dia dah tak pakai sarung tangan..
Bila aku nampak dia cam nak nyot2 tangan dia, aku bukak r sarung tangan dia..
Ekceli bukan aku nak ngat dia pakai sarung tangan tapi terpaksa..
Kuku baby ni kalo dipotong pendek pun tetap tajam kan..
Macam kita leh la kikis kuku kita bagi tak tajam tapi takkan kita nak kikis kuku dia..
Nak potong pun susah, ni kan plak nak kikis huhuhu
Baby ni ske menggonyoh2kan muka dia tau..
Truk sangat aku tengok cara dia gonyoh so better aku pakaikan dia sarung tangan dari calar balar muka dia.. kang orang kata aku dera Baby plak..


nampak tak calar tu yang kat tepi dahi dia tu?
erk! tak nampak? huhuhu takle la den nak menolongnye..
Wat2 je la nampak huhuhu
nak taknak terpaksa la Baby pakai sarung tangan tapi tu untuk tido jela.. aku ase kalo masa dia berjaga biasa, tak perlu la.. cuma kalo dia dah mula ase ngantuk tu baru kena pakai sebab time tu r dia dok gonyoh2 muka dia huhuhu

post signature

3 luvbites:

myQza said...

budak kecik ni dah beshaarr dah...

Anonymous said...

Bahaya kan kalau dia asik garu muka jer..habis calar2 nanti...

Lina said...

anak aku pun isap jari dia smpai abis basah lencun sarung tangan dia