::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 19, 2009

Putri Beradu

Lihatla putri kesayangan aku ni tdo..
Tapi ok gak bile dia tido, idakla dia wat pangai masa org nak cukur jambul kan..

Kemana2 still tido........

Abaikan di blakang tu ye..memang berselerak huhuhu
eh! mana de... aku kemas r..

Masa ni aku paksa suh bangun tapi skejap jek pasti tdo smula..

Mula2 kawan2 Mak berzanji dulu dalam sejam la gak pastu barula cukur jambul..
Gambar cukur jambul pun tak snap sebab aku tokang pegang Baby n hubby aku plak tokang pegang dulang.. Mayb cameraman aku amik kot, kalo idak rugi r.. siap aku nyanyi lagu dodoi anakku lagi tengah2 org.. malu wooooooo tapi nak wat camne, style drang camtu...
Alhamdulillah sangat2 sebab Baby tak wat pangai..
Banyak tido dari berjaga...

post signature


5 luvbites:

neezareef said...

tdo je la ek baby..bagus senang nk jaga

CuTeMiUt78 said...

senang la kan.. takyah susah klu merengek

fikaryna79 said...

cute bangat puteri beradu..huhu..

Alimaz-Kembara Terasing said...

alaaaa comeinya dia tido...

Ena Qalinsya said...

neeza n cute
tu la, senang sgt masa kenduri tu

ryna n alimaz
cute gak ek ..tima kasih