::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 26, 2009

Best Student

Alhamdulillah...
skolah Kakak telah berakhir..
Kakak dapat The Best Student di taska dia..
Sampai teacher dia pun tak expact dia punye knowledge seteror itu..
Aku akui Kakak memang mengagumkan dalam segi pelajaran tapi nobody perfect kan.. Kakak ade jugak kekurangan dalam segi len yang menjadi permasalahan kitaorang skang..
Nak share ngan kowang tapi biar r..malu plak ase.. sian dia..
Kakak dah pandai baca sendiri Yassin malah Kakak selamba jek baca jawi..
Setakat omputeh tu, ujung lidah jek dia baca (huh' riaknye..idak ehh maksud aku kemampuan dia la..)..
Kekadang selalu sangat dia suh kitaorang bagi perkataan ape2 untuk dia eja.. tapi biasala mak pak dia ni jenis malas nak layan muahahaha kejam sungguh!
Tapi bab komunikasi Kakak dah makin improve tapi segan2 masih ade lagi..biasala ikut pangai Ibu dia kan muahahah pasan jap!
Aku jua akui yangmana aku takut bilamana Kakak melangkah ke alam sekolah..
Aku takut dia dibuli sebab dia kan kurang bab bergaul ni, wat plak badan dia saiz camtu..
Aku takut..tersangat takut bila memikirkannya tapi aku berdoa moga tiada apa2 yang berlaku terhadapnya dan bagi ianya berjalan lancar serta otaknya makin bijak..
InsyaAllah...


post signature

1 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...sory hari nih bz sikit....sok raya....pandai kakak dapat best student lagi...tahniah...