::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 4, 2009

My 12th Anniversary


Hehehehe
Kalo sape yg mengikuti blog aku ni mesti pelikkan sebab aku enibeseri wat kali kedua..
Sebulan jek jaraknye..
Ekceli 4/10 adalah tarikh kawen aku dan manakala 4/11 adalah tarikh saat2 perkenalan aku ngan hubby..
Tarikh dan masa dimana detik permulaan percintaan kitaorang dah sebati dalam diri, siap wat pasword lagi guna nombor2 tu opsssssssssssss... gegegegege jangan hack ek uhuks...


Buat kesayanganku iaitu suamiku tercinta..
Aku bertuah kerana bersuamikanmu..
Mungkin ade juga kekuranganmu yang kadang2 buat aku hangin namun aku akui, tiada manusia yang perfect didunia ni.. Aku juga tidak perfect dan aku akui, aku juga terlalu banyak kekurangan namun kau tetap menyayangi ku sehingga kini..
Terima kasih sayang..
Aku salute akan kesabaranmu menangani masalah2 yang dihadapi dalam keluargaku..
Moga hubungan kita kan kekal sehingga akhir hayat

AMINNNN




post signature


4 luvbites:

achee_b165 said...

heppi aneberseri... semoga makin berseri2...

CuTeMiUt78 said...

oh.. happy anniversary tuk ko.. semoga kekal bahagia hingga keakhir hayat

Neeza.Areef said...

12 tawon dah kawan...bagus2...

pst..aku x bwk family la g sana aku g BEDUA DUAAN SAJERRRR

Ayen Giggs said...

TengQ sayang,I love U...InsyaAllah akan berkekalan,Amin....