::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 19, 2009

Cukur Bagi Botak

mari kita botakkan Baby...........
Ekceli dah puas aku merayu kat hubby aku ygmana jangan botakkan Baby nanti Baby dah tak cunn tapi hubby aku tetap nak botakkan jugak huhuhu

So sblom botakkannye, kena la bagi 'upah' kat Babu dulu..
opssssss tak nampak kan ekekekeke
sensor tol gambo ni ish..ish..ish..

So sesambil Baby dapat menikmati 'upah', hubby botakkanlah rambut Baby
Serun gak menengoknye wat plak cam pencukur rambut tu tak 'makan' pun rambut..

Akhirnye berjaya juaaaaaaaaaaaaaaa...

cun tak saya huhuhuhu
saya dah jadi botak....
muka saya dah cam laki huhuhu
tapi saya maintain cute ekekeke

post signature


5 luvbites:

Anonymous said...

Dh botak tp still cutes baby.geram tengok ppnya yg bam bam. . Windu ler nak cium bau baby.huhuhu. . .

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. botak2 pun maintain cute tu

m@m@yAyA said...

ish awatla montel sgt bdn bby nie..gewam plaks nengoknyer..!~
Lau dpt nie hbs bby kna geget..~!

Alimaz-Kembara Terasing said...

suka tengok baby botak...cute

Unknown said...

ira
akk pun tak dpt nak bau bb sebab bb kulit sensitif huhuhu

cute
ihiks..tgk r ibu dia muahaha pasan jap!

zura
heppp jgnngade nk geget2 ek :P

alimaz
ske ek... kiter ske gak tp bukan anak sdiri r huwaaaaaaaa