::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 18, 2009

Buai Laju-Laju...

Pe yang hubby aku buat ek..
Hehehe ekceli kan kitaorang punye tema kaler pepel n pink so buaian pun kena r kaler tema jugak..
Apelagi, balutla besi buaian dengan kaler pepel sebab kain buaian dah kaler pink..
AKu ade gak hias ngan bunga pink dan rama2 kaler pink n pepel..
Camne rupanye?
Nextttttt entry tapi lupa r nak snap gambo buaian dekat2...


post signature


5 luvbites:

ibu_umairah said...

rajin nyer........semangat gitu

neezareef said...

buai jugak si baby yer...

Alimaz-Kembara Terasing said...

tema pepel tuuu...saya minat sangat pepel....

Ayen said...

Rajinnye hubby u ni...huahuahua..

Farazila said...

wah..rajinnye....
mane buai tu xnmpk ponnn...