::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 26, 2009

KFC Hour

Kembali lagiiiiiiiiiiiiiiiii...
ngehngehngeh..

dan aku ade entry2 sampai tak terkejo2 kowang membacakan (ade ke yang membaca? hehehe) tapi dan takde entry, kejong berhari2 kan ahaks..
Ekceli aku bz sket..wat plak line tak bape clear so better aku perap dulu entry2 yang aku nak publishkan...
banyak jugak ni takut kowang muntah jek ihiks
arini amai orang coti, keje plak sume dah siap so bole la aku mencelah jap

ok kiter mula tang n3 pada minggu lepas yangmana aku bawak anak2 aku p KFC Hour yang buat kat Stadium SUKPA...
Mak aiiii ramai giler owang..
Aku ingat pas p taska Kakak n p dekat2 kul 11, tak ramai la owang sebab function drang start kul 11 tapi anggapan aku salah..punyela ramai.. tapi ku redah jua

memula aku ade satu kupon tapi aku beli lagi satu untuk Adik, takut Adik nak ape yang Kakak dapat.
Kupon tu leh dapat di KFC yangmana kalo anak2 kita jadi ahlinya leh dapat ngan harga RM10 tapi kalo bukan ahli dapatla RM12..
Pe yang anak2 aku dapat?
Haaa tu dia beg goodies besar gabak..banyak drang sediakan..

Ni isi kandungan yang ade..
Sepenuh2 beg goodies..
Terpaksa aku suh hubby aku anto dulu kat dalam keta sebab lelah nak bawak, berat..
Apela yang ade dalam tu ek..
Tak sabar nak membongkar muahahah
(Ibu dan Abah memang slalu excited dari anak2 drang muahahaha.. bukan pe, mak pak dia nak tlg anak2 bukak je ekekeke)

Sejuk sangat la kononnye sebab kat luar ujan lebat kan..
Bila masuk dalam ha ko.. panas upanye ihiks.. sebab banyak haba almaklumla ramai ngat org

Mainan2 yang ade dalam stadium tu.. Banyak lagi tapi tu je la yang aku tunjuk

Kakak dapat men ni..
Stiap menan kena bagi token yang kita beli ngan RM10 tu..
Bagus koo.... beg goodies besar dapat..KFC dapat..men menan dapat..
Masa men tu dapat lagi menan hehehehe
Masa ni token dah bayar untuk Adik tapi ntah tetiba Adik tarik diri..rugi plak token

Dua..tiga kali pusing nak suh drang men, sume drang taknak sebab malu..
Anak2 dara aku ni kalo ramai ngat orang memang otomatik jadi blur..
Time ni Kakak masih malu2..tengok2 orang..tersipu2..

Mula memanaskan diri..
Adik ade la sama ngan dia

Yaaaaa..dua2 dah panas..
Meh kita tengok pe yang drang wat selanjutnye

Kakak dan Adik dah bergaul dah dok men loncat2 mende alah ni..
Dari sket orangs ampai seramai2 budak..

Adik mula cuak..
Suh tron pun taknak..suh bergerak pun taknak.. muka pun dah nak nanes so nak taknak terpaksa Abahnye masuk n amik dia dari atas tu..
Macam2 Adik ni...lagi trok penakutnye...

Masa ni ade pertunjukan geng2 KFC..
Kabur plak kamera aku ni ha

Kakak still men..

Adikd ah stop..berdukung ngan Abah hingga ke akhirnye...

Baby plak dalam rengek2 upanye nak tido..
Dari pakai topi nak lindung botak, trus tanggal sebab dia panas kot
Gpun dari kecik tak ajar pakai topi so dia rimas la agaknye

Menempel jap! ahaks

Oh orang tinggi ni pun ade...
Ingat masa aku kecik2, punyela takut tapi skang dah ok cuma takle kalo yg jenis maskot tu..
Bukan takut cuma serun jek ahaks...

post signature


2 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

waaaa bestnya...dpat men macam2...goodies 10 hengget satu...macam2 adaaaa....

Lina said...

hehehe aku pun pi tp x smpt nak cite kat blog