::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, November 20, 2009

Koke Family

hehehehe..
aku kan skang dah 'kaki koke' tau..
dulu aku try ajak anak2 aku p koke tapi drang taknak sebab anak2 aku memang tak ske bunyi kuat..
tapi pujuk punye pujuk alik2 Adik cam semangat nak p tapi Kakak still takmo lagik..
Elok jek pas kenduri tetiba Kakak dan Adik selak kamben nak p koke..
Pelik gak aku tapi disebabkan dorang dah beria so better aku p kan..
Nanti drang ubah pkran kang, susah plak aku nak pujuk..
So p la kitaorang berempat..
Baby tak bawak la..giler ko.. nanti Baby plak yang nyanyi..
memula drang tutup tinger tapi pas 5minit tu dah tak tutup dh sebab dengar sore Ibu dia yang lunak merdu kan muahahahaha...
Kakak menyanyi tapi tanpa mic, dia kata kononnye kalo pakai mic nanti kuat sore dia..
so aku terangkan kat dia yangmana kalo dia tak pakai mic, sore dia tenggelam sebab muzik lebih kuat... akhirnye baru la dia pegang mic tapi banyak nyanyi tanpa mic ade la..
Adik plak dari awal hingga akhir dok pegang mic tapi sore tak bape kuar pun...
Dalam tu siap menari gelek lagi ngan anak2 ..
ade gak rekod video tapi hamjadah tol jari jemari aku ni, leh terdelete plak huwaaaaaaaaaaaa
Tapi yang pasti aku hepi sebab aku berkoke bersama family ku..
Pasni leh la bawak lagi... bukan nak ajo ke tempat tak berpekdah tapi skali skala wif family, tak salah kan kan kan...


post signature

5 luvbites:

Farazila said...

wah...eloklah tue...


aktiviti riadah dgn famili...

Neeza.Areef said...

abes ha dihangkut anak2 skali..bek ko bli set koke je koke kt umah puas2

Alimaz-Kembara Terasing said...

apa salah sekali sekala dengan famili...

Ayen Giggs said...

Mesti sore hubby U best kan,hahaha....

Unknown said...

zila
btol tu zila..lg best p ngan family, takla segan kalo sore sumbengggg ngehngehngeh

neeza
aku dh ade set koke kat umah tp segan ngan mak n jiran2 dgr sore kitaorg yg lemak merdu ni muahaha

alimaz
btol tu alimaz

ayen
ish..ish..ish..mmg best giler terutama nyanyi lagu Faizal Tahir dan Ibnor Riza hahaha