::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, November 21, 2009

Geget jari

Pe la yang baby buat tu...
Ermmm di usia 3 bulan, baru yg ni Baby leh wat..
Slaluye tak penah dia wat camni..
Baru2 ni ajin tol dok camni dan pe lagi dia wat..
Meh zoom meh...

hikhikhik
baru pandai geget jarii...

sadis kan..
anak2 orang len dah sebok nak menerap..merangkak..
Baby aku, nak ketawa pun puas di agah melainkan Ayah (atuk dia) yang agah, ha cepatla dia senyum dan ketawa
Takpela Baby, Ibu tak kisah sume tu tapi yang penting Baby Ibu ni sihat walafiat hingga ke akhir hayat dan pandai cam Kakak tapi jangan malas cam Kakak tau huhuhu


post signature


3 luvbites:

sI tEDI said...

aku pun selalu geget jari.. ekekekeke.. geget jari bila melepas sesuatu!!

wawa n nasz said...

kak ena...sama la ..bby faheem ni pn suke gigit jari.masukkn tgn dlm mulut..hehe

Ena Qalinsya said...

TEDI
ko mmg tedi hahahaa

wawa
bile dia nyot2 sedap jek bunyi kan hehehe