::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 5, 2009

TAG ke-42

Ermmmm lama giler aku tak jawab TAG..
Masa aku blogwalking, aku jumpa TAG ni kat umah
CUTE so aku amik ek cute...

1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari
hobi? aduhai pe hobi aku ek..baca novel la hehehe

2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda..
Eimah
Eiza

3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka
Biru lembut
Pink
Hitam
(eh! mana kaler pepel ek..muahahaha)

4. Berikan 4 nama org yg paling anda sayang ..
Mak aku
My Hubby
Putri2 ku
Kengkawan

5. Berikan 5 jenis sifat manusia yg paling anda benci..
egois
berlagak bagus
molot longkang
PHD
cakap tak srupa bikin

6. Berikan 6 benda yg mesti anda bawa sebelum keluar dr rumah
beg duit (termasuk ic dan duit r tu)
Pampers anak2
Susu anak2
Baju spare anak2
keta sorong (utk baby hehehe)
Air minuman kosong utk anak2

7. Berikan 7 destinasi percutian yg anda ingin/suka kunjungi..
Langkawi
Bukit Fraser
Cameron Highland
Pulau Tioman
Bukit Merah Lake Town
Disneyland
Gold Coast, Melbourne
(perghhhhh kless2 belaka ihiks)

8.Berikan 8 kenangan yg paling anda tak dpt lupakan..
masa kena buli masa skolah
masa gado ngan dak2 skolah (gangster tol aku)
masa memonteng kat skolah (ish..ish..ish.. noty sungguh)
masa bercinta ngan my hubby
masa kawen ngan my hubby ihiks
masa bercoti2 mesia ngan family
masa mengandungkan putri2ku
masa melahirkan putri2ku

9. Berikan 9 impian yg anda impikan..
Nak miliki keta MPV
Nak miliki banglo rekaan sendiri
Nak jadi org yg kaya
Nak perolehi ketenangan dan kesenangan
Nak 'rawat' sumer org2 miskin terutama yg ade baby, sian huhuhu
Nak jelajahi seluruh dunia
Nak seramping2nye hhehehe
(adehh byknye..cukup r ni dulu ek)

10. Berikan tag ini kpd 10 org kenalan blog anda..
aku bagi pada sape yg jenguk dan baca TAG ni muahaha
Sape yg kena tak aci wat tak nampak ek..

post signature

4 luvbites:

achee_b165 said...

byknya tag.. sampai 42 tuh...hehe

novel ari x jd eh?

~p'na mama oja~

FIESYAH said...

same lak kak nak ramping tu yg x tercapai dek badan..wahhh!!!!

Unknown said...

p'na
novel tu ttp jaditp makin bertambah... jap ek..nnt akk hint smula nk btau yg mana akk ske sbb novel makin byk ni huhuhu

fiesyah
hahaha tau takpe.. seksa wooooo

CuTeMiUt78 said...

aci tak.. aku tak nampak..mueehh..mueehh...