::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 4, 2009

Terkejut den..

Semalam..masa amik hubby aku kat opis dia..
Dia masuk keta bawak satu sampul surat besar..
Aku cam truja nak tengok, bila belek2 eh! ade nama aku..
Eh! pezen atas pe plak ni ek..
Ke aku ade masuk contest..
Musykil gile..
Sblom bukak aku cam tau jek ape dalam ni tapi aku dok pk2 gak, aku ni ade oder ke tapi asenya takde lagi, baru booking ade la..

Sahih pe yang aku sangkakan..
Kain pasang..
Cantek gile...
Cam tetau aku dah lama minat ken camni..
Tapi musykil nihhh... bagi atas dasar pe ni..
Meh kiter tgk sape yang bagi...

Lahaiiiii akak PS upanye yang kasi..
Upanye ni pezen untuk aku sempena aku menjadi TOP 10 KOMENTAR dia..
MasyaAllahhh...kakkkkk...
mahal ken ni kak, takkan hanya komen dapat mende mahal camni kak..
Malu i tauuuuu huhuhuhu

I like it kak..
Tima kasih bebanyak..
Pezen untuk akak dah lama tertangguh, jaatkan ena huhuhu
nanti ena poskan tau kak..
Tima kasih bebanyak sekali lagi ye kak..
Cayunk akak!!!!

post signature


7 luvbites:

neezareef said...

mmg cantik corak dier..kaler pn ..untung ko wokk

Diarihatiku1976 said...

wah... bestnya... awat saya tak dapat mcm tu ekkk.....jawapanya ialah.. coz sy malas masuk contest

ibu emy efy eqy said...

bestnya dapat present. baik sungguh kak ps...

Nida said...

wah...nak jugak.. cantik bangat kainnya...

Ena Qalinsya said...

neeza
hehehe mmg untung ihiks

diarihatiku1976
ni bukan masuk contest kak..sy pun tak expact sy dpt hehehe

ibu triple E
mmg baik sgt Akak PS tu..

Nida
nak ek..kena jenguk slalu blog Akk PS ihiks..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak ena....waaaa cantik kain...mahai tu....bestnyer dapat adiah...

ikiqzana said...

wah taniah ena.. top komentar lg. cantik sngt.