::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 5, 2008

Ye!Ye! Dapat AWARD

Buat adik farazila... thanx 4 the award...

Ok.. komen zila buat blog akak ni :- [rs seronok bila bc kisah akak n famili...lagi2 tang asyik pi makan je..blog akak mcm bt review mknn lak..hhahaa...]
hikhikhik perli ek..nak wat camne...zila orang ke-448 yg cakap blog akak ni asik wat entry makan jek ihiks...(cehhh pengunjung pun tak sampai 20org ekekeke)
anyway thanx ek dik...
Tak sangka plak akak terpilih kan.. terharu ni sob..sob..sob...


When the recipient has received their respective awards, :D
Here are some rules to be followed:
1. The award may be displayed on a winner’s blog.
2. Add a link to the person who you received the award from.
3. Nominate up to five other blogs.
4. Then add their links to your blog.
5. Add a message to each person that you have passed the award on to in the comments section of their blog.

Congratulations!!!
Here they are:

1.
B Cyg - Ofkoslakan utk my hubby walaupun blog dia n tah pape tapi bole la ekekekek
2.
Lina - utk adik 'PERASA' aku.. cuz dalam blog dia ade 'kembo' aku ekekek
3.
Zaimah - sebab blog VP ade Nisa yang tiut ihiks....
4.
Atty - blog atty besttt...ade jek mende yg nak diciterkan ihikss
5.
Yanie - sebab blog Yanie penuh kalering.. I like it!!! ekekekek

2 luvbites:

atty's said...

tima acih atty ucapkan utk ena..sudi kasi award..thanks..muahhhh..

selamat berbuka..

Farazila said...

akk...
farazila lpe nk bgtaw kopi mcm ner..
hehe...farazila dh block...klu nk kopi tekan 'ctrl+c'..hehhehe..thanks akk...