::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 18, 2008

Jom copinggg

Arini Public Holiday...
Ari Nuzul Al-Quran..
Ikutkan plan awal2 aku nak buat kuih..
Tapi last minute tuko plan...
Nak coping baju raya dak2 ni plak
Gpun aku pk kalo wat awal2, maunye abis dak2 ni pulun..
(Cehh alasan tu walhal ckp je la lbh ske coping ekekekek)
Sronokkan muka kami bile Abah ajak p coping ekekkek

Model baju petak ekekek
Tahun ni tema raya kami adalah 'baju petak' ekekekek

Disebabkan bibik ikut so aku la arahkan dia p braturkan..
Nak aku bratur? huhuhu lotih omak..
Kowang tgkla kaunternya...
Orgnye ramai tapi bukak kaunter satu jek..
Punyela panjang beratur..
Nak kata ngok... mmg nyet! Nak kata bodo mmg bangang HUH!!!
Dekat 2 jam gak dok kat situ..
Walaupun aku tak bratur tapi lagi letih tau...melayan anak2 dara aku tu terkinja sana sini..

Haaa kowang tgk tu...
Berlari sana sini..Menyorok sana sini..
Takde sesaat depan mata aku pun, aku dah melilau mencari2..
Apetaknya, zaman skang ni pantang lepa sket trus drang tarik anak2 kiter kan..
Hisshhh simpang malaikat 44...janganla jadik pada keluarga ku AMIN...

Tula Bibik aku yang bertudung itam tu...
Sian plak dia tapi nak wat camne kan..
Dia lembut sket ngan anak2 aku kalo nak suh dia jaga so better aku ngan hubby yang jaga kan..
Leh gak cuit sket2 kan kalo degil ngat ekekekek



2 luvbites:

atty's said...

CONOK NYA COPING..

CuTeMiUt78 said...

copping kat mana ni... mak aiihh ramainya umat..