::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 8, 2008

TAG kali ke-3

Wahhh sronoknye dapat TAG dr Chuya...
Thanx chuya sebab sudi TAG ena ihiks...

Ok... TAG kali ni :-

~apa ader dalam handbag anda....

heheheh senang sgt ni sbb dalam handbag aku tak la sarat mana pun...

ok cara2 TAG ni...
kiter kena snap gambar barang2 dalam handbag....
pastu kena list kan aper barang2 tu... satu persatu...
kena tag balik ikut baper kuantiti barang dalam handbag anda tu...
contoh kalo dalam tu ader 15 barang, haaa 15 orang la..
(copy pe yg chuya taip jek ihiksss)

oooo senang sgt ihiks..
so aku stat ek... pe yang ade dalam handbag aku..

Ape yg ade dalam handbag murah aku ni ek

pastinye ade purse pemberian hubby aku masa enibeseri tahun lepaskan ihiks..
Takde ni, takle kemana2 la aku...

Pas kerja (sebab nak p keje kan)
beserta kunci opis...
Almaklumla aku owang terawal sampai di opis..
Dari aku dok memerap kat luar tu bek aku pegang konci kan..

standard org pompuan ekekeke
~Compact powder..
~Gincu..
~Eye Liner
~EyeBrow Liner

Dan pastinye kedua2 henpon aku..
Ni nyawa ni oiii... takde ni sunyi idop ekekek

sejak pandai wat blog ni, mestila kemana2 bawak kamera kan heheeh

tu je la... kalo bulan tak pose, ade la tolat n gula2 sket hehehe

soooo aku dah buat..skang aku nak kenakan owang plak la kan..
sebab yg ade dalam handbag aku cuma 5 barang so aku TAG 5 org je la ek..
Sape ek... ermmmmmmmm

No.1 buat
ATTY
No.2 plak buat
SUKI
No.3 plak aku bg kat
LINA
No.4 aku bagi kat
YANIE
Dan No.5..last skali aku bagi kat Nurul


heheheh selamat mencuba belaka.... ihiksss...


3 luvbites:

atty's said...

ok ena..nanti free atty buat ek..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alamak kak e-na...yanie kena tag lagi ker....hehhehe

nanti2 yanie wat k kak....

nway thanks ya...

cayang akak ku

muaaaaaaaaaaaaaaaah

nurul said...

ena.. will do immediately when times permit.. haha at da moment sangat la bz.. but thanks.. satu tag yg menarik so far... ;)