::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 5, 2008

Kena TAG kali ke-2

Huhuhuhu aku kena TAG kali kedua huhuhu
(cheewaaahhhh...walhal siap paksa VP TAG aku lagik muahahahah)..
Anyway thanx VP cuz sudi TAG akak ek ihiks...

Apa yang aku buat 5 tahun yang lepas????
erk! adeehhh... lama bebeno dh tu.. pe yang aku buat ek...rugi plak suh VP TAG ihiks...
1) Lahirnya putri sulungku Nur Farisya Nadhira pada 24 Jun 2003..
erk! Slebihnye tak igt dah weh so satu je la ek ihiks…

Apa 5 perkara yang aku buat hari ni?
1. wat keje..
2. wat blog
3. chatting
4. tgk2 forum
5. menguap cuz ngantuk huhuhuhu

Apa yang aku suke makan??
1. ayam
2. coklat
3. asam/jeruk
4. segala SUP
5. cekedis hehehhe

Apa yang aku buat kalu aku jadi jutawan??
1. copingla bebs…
2. bayo utang
3. kumpul aset2 ihiks..
4. derma pada sape yang memerlukan
5. wat bisnes…bisnes pe? Ntah ekekek

keje yang aku penah keje??
1. Waitress di Holiday Villa Cherating
2. Pastry Chef di Hotel MS Garden
3. Pembuat roti di Dislee (tempat kek tu)
4. Waitress di The Swan
5. Kerani akaun ni sykt swasta

so... skang aku nak susahkan idop owang2 yg tersayang utk wat TAG ni ekekeke
1. ayenmuda
2. azlinamy
2 orang ni je la... jawab ek ihiksss

1 luvbites:

nurul said...

ish jangan banyak makan cikedis.. =) hehe...