::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 29, 2008

Balik kampung whooooOooo...

Arini balik kampung berbuka poser dan berkumpul ngan sanak saudara...



Banyakkan keta...
tu baru masa siang..
Masa dah gelap ade lagi3..4buah mai ihiks...
Mujur laman luas kan ekekekke


Suasana di dapo...
Dimana aku?
Carila sendiri...
Bz bebs masa ni ekekek
Slalunye aku dok depan jek..bertuahnye anak sdara kan ahaks tapi kali ni aku sama sebok ngan drang ekekekek

Tengok nasi drang..
Berkaler2....
Anak aku pun sampai takut tengok nasi kaler biru tu..
Udahnye tak makan la...

Aku tokang wat ayooo
cehhh kononnyela wat ayo walhal tokang isi ais dalam ayo jek muahahahah

Menu arini adala NASI KERABU..
Ikutkan hayat aku, aku tak penah makan nasi kerabu sebab aku tak ske langsung!!!
Almaklumla aku kan tak ske sayo2 ni tapi utk pertama kali ni..terpaksala aku makan..tu pun berlaukkan ngan daging n kopok keping jek uhuks... Sian aku kan....


Suasana semasa berbuka poser...
Kecohh bebs tapi hanya ni jek sempat aku snap ihiks...


4 luvbites:

Suki Cida said...

wow meriahnya... hahah baru nak tegur asal nasik kaler2... hehehe... tak pernah try nasik dagang sbb kaler dia la... heheheh post sikit kat cida ena... kuikuikui

Lina said...

aku tak tahan dgn nasi yg kaler biru tuh fuh x sanggup rasanya nak makan...

Ena said...

wakakakak
tu nasi kerabu bukan dagangla cida wakakak adoi le...
nanti kiter jmp ena bg kat cida ek

Ena said...

lina..
nasi dia ase cam nasi puteh cuma drang ni yng warna2 kan..
Kakak tu tak makan sbb takut kaler nya la hahahah