::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 4, 2008

Pezen dari Akak

Pada 30hb Ogos...aku dapat skeping kad kunen dr pejabat pos menyatakan ade kurier yang tak dapat disampaikan ke aku so aku kena amik plak la ke pejabat pos kan..
Nak tak nak eh mestila naaaaaaaaaakkkk kan sbb aku tau sape pemberinya ihiks...
P la aku ke pejabat pos pada 2 September 2008 tu...
Tak sabar rasanye nak bukak hikhikhik...

Tadaaaaaaaaaa...
ade tshirt merah weh...
bukan sebarangan tshirt ni...
takle dapat dimana melainkan yang keje di *tut* jek ihiks..
Aku tak keje dalam tu pun leh dapat tau ahaks..
Tapi yang aku bengangnyeeeeee...........

Uwaaaaaaaaaaa akaaaaaaaakkkkk
Nape saiz XL...
Adik akak ni dah kuwus tau..
Kijam tau akk ni kijammmmmmm
Tak men size XL dah... sume size L dah huhuhuhu
Baju ayen pun kiter leh pakai tau huhuhuh
Nak bagi sape pakai ni..
Tunggu ena gemuk smula ek baru ena pakai kekekekeke

Dan pastinye Novel 'Ayat Ayat Cinta' akak kasi aku..
Bleh ke aku baca ni ekekek..
Cubala kak sebab kata2 dalam tu unic sket...

Anyway.................
Tima kasih banyak sesangat akak pasai pezen ni...
Walaupun tersalah tarikh lahir namun akak sudi gak bagi ena pezen ni kan..
Cayang akak slalo!
moga perhubungan kita kan kekal ye kak...


2 luvbites:

Ayen said...

bkn kad kunenlaa...kad merah.

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

emm... beso sgt ke saiz xl tu... ko jual kat laki aku je lar hehe... nak tau aku pun tgh layan ayat-ayat cinta gak tp jenuh nak bacanye sbb dia byk ayat2 quran, bahasa arab lar... kdg2 aku tinggal je baca yg rumi je ahakksss...