::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 25, 2008

Kad Raya Pertama

Kad Raya Pertama aku dapatt...
Sape plak kasi ni ek...
Formal jek sampul suratnyeee

Lorr... resepi ke?
Konpius ni...
Ni Kad raya atau kad resepi ni...

Eh! AMY MASTURA la bebs...
Eh btol ke ni?
Cam tak caya jekkkk

Btolla kowanggg
ekekekeke
jangan jeles...
Amy Mastura leh kasi kad raya kat aku muahahahah
Ase cam glemer jap ekekekeke

Tak caya?
Haa...ni otograp dari dia lagik ekekekkke
Sape yang minat kat Amy Mastura, leh jumpa kiter ek...
Nanti kiter tlg setkan appointment kehkehkeh...
Poyooossss jeekkkkkk

10 luvbites:

Lina said...

ena ko anto kad raya kat amy mastura ke... ko minat dia ke hehe...

Suki Cida said...

ayomak... biar betul... caya la! ni siapa minat siapa ni? Amy mastura minat ena? caya la!

Ayen said...

Fuyyooo...glemernye sayang abg ni,hahaha...

Ena said...

Lina..
aku tak penah antor pun kad raya dia..nak kata minat sgt pun tak tapi dah 2thn dia bg aku kad raya ngeh3x

Ena said...

cida...
welllll u know me ekekekekek

Ena said...

baru tau ke syg abg ni glemer sama ngn artis?..
so pasni support2 la org kalo org nk jmp artis tu muahahahha

atty's said...

WAH ENA..KO DPT KAD RAYA AMY MASTURA HAH

Ena said...

jangan jeles atty..
aku lg glemer dr Amy Mastura tau..
Amy Mastura yg minat aku ni wakakakak

CuTeMiUt78 said...

wah..kemain lagi ko ya... siap amy mastura hantar kat ko lagi kad rayanya.. bertuah ler..

Ena said...

muahahahha cute..
ko nak tompang glemer tak cute...
meh dok sbelah aku meh, aku leh perkenalkan org

'niela cute member ena yang Amy Mastura minat giler tu'

wakakakka aci tak?