::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 22, 2008

Biskut Raya Ke-2 ~ Chocolate Chips

Ok.. biskut raya kedua plak kiter nak buat ek..
Ni biskut raya peberet aku tiap2 tahun..
CHOCOLATE CHIPS..
Bukan peberet aku jek..kazen2 aku..org2 mai umah malah anak2 aku pun ske bangat biskut raya ni almaklumla biskut raya ni rasa cam chipsmore pastinye org ske kan...
Mula2 masukkan gula icing ngan mentega..
Putar sampai kembang dan puteh...

sempat lagik snap pict tu ihiks..
Mujur ade pembantu aku..
Kalo idak letihla omak ni wat sensorang ekekek
Sesi menggentel dan membulatkan choc chips heheheh
Rajin kan Kakak...
Adeehhh sejuk prot Ibu hehehe

Pas bulat tu, kita penyekkan ngan garfu..
Biar rupa tak cantek yang pasti rasanye sodaaaaapppp

Org tgh bz2 kat dapo..2 org ni krojenya asik men laptop je la...

Tadaaaaaaaaaaa...
Nie la rupanye CHOCOLATE CHIPS aku..
Siap biskut raya aku yang kedua ekekeke




4 luvbites:

Lina said...

wahhh sedapnyer choc chips... aku wat gak tp namanye cip choc coz pakai coklat cip tu tp biskutnye kaler krim gitu...

atty's said...

sapa kata tak cantik..nampak menyelerakan tuh.

CuTeMiUt78 said...

wah..sodapnya... blh ler hantar kat kita sket..

PerantauSepi1306 said...

ohhhhhh... nampak tempting tau... ni yg terasa nak wat choc chip gaks nih... ish, ish.. bak mai shetet ;p