::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, September 24, 2008

TAG kali ke-5

TAG ni gak aku dapat dari blog ATTY
disebabkan raya dah nak dekat so tanpa segan malunye aku cuwik TAG ni dari blog Atty n jawab sdiri tanpa atty suwoh ihiks... Blehkan atty ihiksss..

1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
Erk! Tahun ni tak meriah baju raya huwaaaa......
Baju raya readymade jek..
Sehelai jekk... tema maroon kotak2 uhuksss

2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
ermmm aku ske lemang n nasi impitt ngan kuah kacang nyum3x...
tak sabar plak nak raya ihikss

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
ofkos biskut chocolate chips!!

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
Kalo anak2 member rapat n kazen2 tu aku slalunye kasi RM5
kalo dak2 biasa tu dalam RM3 je kot ihiks...
Bajettt oiiiii

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
Aktiviti ek...
ermmm takde ape kot juz memasak jek la...
(EH! aku masak ke? muahahahahah)

Sape nak wat keje ni angkat tangan?
Sian plak kowang...
Berderet2 keja umah yang aku kasikan..
Takpela..kali ni sape yang nak buat, buatla ihikss...

1 luvbites:

atty's said...

amik le ena..atty nak kasi..takut semua bz lor nie sopink ngn buat kuih raya..ekekkekke