::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 15, 2008

Meh kiter rewang

Dah lama tak rewang2 ngan dak2 ni..
Slalunye pasti kitaowang rewang2 dr taman prumahan aku sampaila ke nirwana tu..
Pada warga kuantan n yg tau umah aku, pasti drang tau jauh mana aku p ihiks..
Ayat slalu digunakan 'B, jom kita lawat kawasan DUN kiter nak tak' ihiksss..

Adehhhh mujurla dalam e.f.f.a family ni ade 2chubby..2rampingkan..
kalo bantai empat2 chubby..mau menangis motor ni ekekeke

Jom kiter rewangggggggg..............


4 luvbites:

Ayen said...

gambo belakang telinge pun amik jgk ke?....

Farazila said...

wohooo....dah lama sy x nek motor kak...

tp lately ni sy benci org yg naik motor...esp lelaki..
tu r kerna nila setitik rosak susu sebelanga..huhuhu

CuTeMiUt78 said...

salam singgah ena..
wah sama ler kita.. suka merewang2 ngan moto.. lebih2 lagi dak bulat mirul tu..

Lina said...

emm... bagus YB ni round kawasan naik moto jer... mmg merendah diri heheh...