::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 23, 2008

Biskut Raya Ke-4 ~ Sarang Semut

Wokehhh....
Biskut Raya kita yang ke-3 adalah BISKUT SARANG SEMUT...
Ekceli aku tak penah makan pun biskut ni tapi hubby aku awal2 btau suruh aku wat biskut raya len dr yg len plak..takmo biskut raya yg sama...
So tak salah aku try kan..
Ekceli aku ni kalo bab wat biskut n kek, menjadik jek...
Tapi bab masakan ngehngehngeh kureng sket menjadik..wat plak kalo yg kena mengena ngn santan... KOMPEM tong sampah yg makan muahahahahah
Ok...Ok..Ok...
Sudaahh!!
Dah masuk cite len la plak..

Hubby ku yang ringan tulang...
Bab isi2 mende camni dia ske la..
jangan disuruh gentel2 aduhaiiii lemah lembut kejenye ekekekek

Tadaaaaaaa
cantek tak...
Nampak sedap tak ekekeke

Heeeppppp
Si budak tembam ni dah banyak kali songlap biskut ni..
Ske sangat katanye sebab nampak coklat kat atas tu kan..
Kalo wat Almond London, mau tak sempat raya ni huhuhu


6 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

ena... pos ler sini.. thn ni mls nk buat kuih raya byk2.. rajin ler ena

nurul said...

nak dtg raya.... ;)

Lina said...

wahhh byk sungguh ko buat kuih raya ek... senang x biskut sarang semut tuh... ko cam aku lar kalo bab biskut2 n kek2 ni mmg menjadik tp kalo bab masak lauk pauk ni kureng skit...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kanda....ni biskut kegemaran adinda....kkekkeke

Ayen said...

rajin btllaa hubby U tu kan.anak sapalaa tu,hahaha...

PerantauSepi1306 said...

eiiiii todapnye kuih sarang semut nih.. lamer tak makan lorrr.. jual sebalang kat ai, bley... ekekekeke share la resepi...