::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, September 22, 2008

TAG ke-4

TAG kali ni aku kena ngan Lina... wahh truja..truja tapi adehhh kena imbas smula zaman 15tahun yg lepas ke... adehhh takpe..aku try ek ihiksss..
Psssttt Lina, ko tau tak..aku amik masa 3Hari 3Malam nak ingatkan smula subjek2 yang aku amik aduhaaiii.... yg aku tau subjek je ek...cikgu2nye aku tak igt dah...ampehnye anak murid muahahahha

Jawapan bagi tag ni semuanya semasa aku di sekolah menengah.

5 tabiat buruk anda time sekolah
1) malas bwk buku teks so ske pinjam ngan kelas2 sbelah ekekeke
2) cam ko gak Lina, ske wat keje last minit ihiks..
3) tdo dalam kelas (sbb aku dok blkg skali kan muahaha)
4) ske ponteng poser muahahaha jaatkan
5) berborak masa cikgu mengajar ekekek

3 favourite subject anda..kenapa??
1) Teknologi katering ~ sebab leh masak2 heheheh
2) Penyediaan & Perkhidmatan Makanan ~ sebab leh serve utk kwn2 ekekek
3) Perniagaan & Keusahawanan ~ Sebab Cikgu Nik cikgu yg aku sayang n besttt!!!!

3 bukan favourite subject anda..kenapa??
1) Pendidikan Islam ~ Jgn salah sangka..bukan tak ske subjeknya cuma tak ske Ustazah yg mengajarnye HUH!
2) Sains ~ tak ske gak kat cikgunye...mengoottsss
3) Matematik ~ huhuhu banyak ngt dia pun formula..susah den nak igtkannye eihhh

Menarik pada kamu...
Tak brani nak ckp pe yg menarikla yg pasti masa skolah kiranye aku femes gak la sebab amai amik aku sbg adik/kakak angkat drang so aci tak camtu ekekekek

Kamu paling suka...
pastinye time weekend..
Bile malam minggu leh lepak2 ngan geng2 kat dorn ataupun dewan..
Lepak2 isshhh mmg best r...Windu plak saat dulu uhukksss
Pastu bile tiba ari ahad leh bergotong royong men air ihiks...

Anda tak boleh hidup tanpa...
Ermmm kalo kat skolah, aku takle idop tanpa pe ek...
kengkawan aku kot hehehehe

Akhirnye siap gak TAG aku so aku nak bg TAG ni pada :-
1)
Atty
2)
Perantausepi
3)
Cutemiut
4)
Nasazfrog

3 luvbites:

atty's said...

okeh beb..nanti kty buat..ekkekee..

CuTeMiUt78 said...

eh...eh..cutemiut tu kita erk..

PerantauSepi1306 said...

uiksss ada ye nama.. hehehehehe.. kalo ena 3 hari 3 malam.. kita 3 minggu lah kot ;p