::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 26, 2008

Jom berbuka...

Lauk2 telah terhidang...
Hanya menantikan azan2 berkumandang

Alhamdulillah...

akhirnye leh gak berbuka walaupun sket kelam kabut cuz dah leh berbuka tapi air tak sampai2 lagi sampai aku terpaksa teguk air dalam botol mineral kecik tu tanpa gelas ekekek
Takpela...aku kat jenis slamber..dulikkkkk pe org kata ihikss

Sempat lagik snap pict tu..
Nasib ko la kerol kan kena snap pict utk aku ekekekek

Pe yang asyik sgt Aris dan pasangannye tengokkan Kerol tu...
Mesti ade la lawak yang Kerol tu wat tu..

Aduusss semangat aku berciter
Ekceli dah elok dah akua se masa org nak snap tapi ntah camne aku terpandang sana plak tu..
Dah ampeh nampak pict aku huhuhu

Weh kowang nampak tak?
AKu tak dok ataih krosi..
Aku bersila ihikss..
Susah giler makan camnie..
Se'eh protnye lagik...
Sakit pinggangnye lagi..
Seban kakinye lagi...
Adehhh laaaaaaaaaaa

Aris dan aweknya....
Adehhh depan awek sopan jek dak ni...
Bercakap pun kurang..ketawa pun lembut jek hahahaha
Ade sesekali gakla aku nyaris2 tersasul panggil dia 'abang' almaklumla dah biasa pangey kat opis kan... Mek dia jeling jek so aku ase better aku trus trangkan...nanti masalah plak drang.. Mujur mek dia leh trima ihiks...

Nie pe kekdahnye gaya posing ni...
Takkan tak cukup lg makan kot sampai nak dimamah org sbelah tu..
Tapi kalo dipandang lama2 cam meowww plak muahahahah

Haa amik kau!! licin!!!
Nasi la... lauk pauk ade lagi..
Ikutkan aku nak jek ratah sumer laukkan tapi segan plak cuz asik tangan aku jek melilau kat lauk pauk tu sedangkan org len asik borak jek kan ekekek
So nak taknak terpaksala jeling jek lauk2 tu muahahah

Muka kekenyangan...
Aku dah tak larat dah nak tuko posisi duduk ekekeke


4 luvbites:

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

atty's said...

selamat hari raya& maaf zahir batin,
berhati-hati dijalan raya

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu diaaaaaaaaaa

sampai tukar posisi duduk ler kanda ku nih....kakkaaka

Ena said...

hahaha
standard la dinda..
org2 yg chubby dan cute cam kiter kena byk berposing muahahaahaha