::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 19, 2008

Menu malam nie..

Ok kawan2 ku...
menu aku untuk malam ni
menu tika aku demam truk..
tapi slera utk makan tetap ade ekekek
paksa diri bebs!! kalo idak rugi plak makanan..membazir ekekek
(alasan tu tak penah tak ade ekekekek)
Mee rebus dan nasi grg...


Air epal dan cendol...
Huhuhuhu adekah disebabkan air ni aku batuk dan demam? uhukss..

Kuih bingka ubi ~ tak smpat makan huhuhu
Popia celup kuah ~ pun tak smpat makan
Lepat pisang ~ huwaaaaa tak smpat gakkk...

Popia salut berlada ~ wahhhh ni dalam demam2 sempat gak aku bantai 3 ketul ekekek

Murtabak Pekan ~ uhuks... tak smpat gak..

Tak lupa Taufufa aku...
Kongsi ngan Kakak heheheh


Gambar2 kitaowang makan takyahla..
seleber sgt rupanye heheheh

4 luvbites:

Lina said...

murtabak pekan tu ko beli kat pekan ke kat sini jer...

Ayen said...

xpe syg...yg x sempat nak mkn semlm tu kite beli lg arini yek,hahaha....

CuTeMiUt78 said...

bebanyak cenggitu..ko tak mkn..sayang nya..

nurul said...

oit seleranya makan.. kalau i demam.. mmg boleh kurus jap! ;) hehe