::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 5, 2008

Peksa PTK d T'ganu



huhuhu pas sahur cun2 kul 5.30pagi aku bertolak ke Trengganu bersama hubby ku tercinta ihiks...
Anak2 terpaksa ku tinggalkan kerana aku p sana bukan utk bersukaria tapi berjuang abis2an menjawab soklan2 berbelit PTK itew ngehngehngeh...
Tu bukti tu awal pagi aku bertolak ekekek
Golappppp jooooooo

Bukti aku p Trengganu Equestrian Resort (TER) mengambil peksa PTK yang drang anto aku jauh jenak semata2 amik peksa yang sejam jek tapi perjalanan 3jam...ampeh tolll
kalo tak lulus gak kali ni...aku tak tau la...Memang samdol la aku ni huhuhuhu

eh! ade kudala kat sini..

B..........................
nak nek kuda lehhhh...
ihiks...

Kuda ku lari gagah berani
duk..duk..duk..duk..

Tak dapat nek kuda...
PEACE je la heheheh



2 luvbites:

atty's said...

semoga ena lulus peksa tu

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

eh kat situ ade pusat boling tau... patut ko singgah main jap hehe...