::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 25, 2008

Tukar wit raya

Wehhhh
kowang dah tuko wit raya?
Aku dah tuko dah semalam...

Nie kebanyakan tuko untuk anak2 sedara hubby aku..
Anak2 sedara aku takde sebab aku anak tunggal ekekek
Juz utk anak2 dara, anak2 kazen dan anak2 kawan2 aku ade la....
Bape bajet kowang?
Hisshhhh zaman skang ni wit biru drang tak pandang tau..
Aku penah kena... aku bagi wit biru tapi 3keping la kan..
Anak kawan aku ni leh bukak depan aku then ckp 'hah? 3 hengget jek?..kedekut btol la'
Adduuuhhhh maluuu sioottt..
Harap jek mak pak dia tgh pandang.. kalo idak mau aku luku pala dia ekekekek
Kecik2 dah materialistik bab kaler wit...

Oh ya...
Dalam tuko wit raya tu dapatla sampul kad raya percuma..
Nie utk memula raya..
Akhir2 raya nanti kalo dah abis sampul wit raya ni..aku guna la yg recycle nye ekekeek
alaaa org nak yg dalam kan...alik2 yg luar buang jugakkan..
rugiii wooooooooo beli sampul wit raya ni...
dulu 10kpg lehla dapat 50sen tapi skang 5kpg pun dan RM1.50..
Eh btol ke? aku taram jekkkk ekekeke tapi mmg mahalla skang ni...
Sesape yang bg wit raya kaler ijo, sila habaq mai kat aku ek..
aku rela datang umah kowang wakakakakak
Aku pun materialistik gak wakakakak bukan utk aku tapi utk anak2 aku muahahaha


4 luvbites:

Suki Cida said...

ena nak satu... heheh... aah la bebudak sekarang mulut bukan main je... cida kalau bagi wit raya yang agak2 seringgit dua ni, tunggu mak apak dia masuk kereta on kereta nak jalan, buat2 bagi time tu...wakakakak...

Lina said...

mmg itu dah tahap mata duitan dah tu hehe... ko tahan gak ena belah hubby ko jer... aku ni dgn belah aku, belah krol ada dlm 30 orang anak buah... itu belum masuk nak bg anak2 jiran, member2 sumer... sob... sob... sob... bankrap aku taun nih... takper2 nanti aku cover balik dgn duit raya anak aku nanti heheh... ena klu ko bg duit merah,biru n purple aku gi lar umah ko hahaha...

Ena said...

cida..
ooooo camtu petuanye ek...
btol gak tu kan tapi takut r elok kiter tgh salam2 pastu dak tu p mintak wit raya sblom smpat kuar umah..malu la plak kan huhuhu

Ena said...

lina
aku memang kasi wit biru (RM1) wakakakak
ko mai umah aku tau ekekekek