::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 9, 2008

Pezen bowling

Saje jek nak tunjuk kat kowang adiah2 yang aku menang masa masuk men bowling tu kan..
Aku simpan sampai skang..
Sedangkan adiah kawen aku masih berlambak lagik aku tak pakai, ni kan pula adiah menang bowling kan..
Ni sume menang tempat pertama, kedua dan ketiga..
Alhamdulillah rezeki aku hehehehe
Ni sume anjuran PUSPANITA n UPSM..
last skali aku menang adiah...kipas 4 segi tu...
tapi mak aku pakai la kan heheheh


2 luvbites:

viruspadu said...

tu diaaaaaa

semua dlm kotak lg

huhuhuh

terer nya main bowling...

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

hahaha... aku pun dpt gak la yg tempat isi minyak tu... aku dah guna sebotol... hadiah2 lain ada yg guna n ada yg simpan...