::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 26, 2008

Berbuka poser luar...

Nie pestaim makan kat luar ngan kengkawan ni...
Cian kan nasib aku uhuks...
Hehehehe tengok..senyummmmmm jek kitaorang kan ihikss

Tempat yang dituju dan dipilih..
'ANA IKAN BAKAR PETAI' di Tanjung Lumpur..
Ekceli aku ske makan ketam masak cili di kedai ni..
Memang besttt siottt cuma malam ni takde la nak order tu...

Lauk2 yang dalam di order...
IKAN SIAKAP MASAK 3 RASA
bleh tahan gak rasanye cuma aku kalo bab2 ikan ni memang kureng sket ihiks
Kalo ayammm memang laju muahahaha

Sayo campor..
Yang ni takyah taknye aku la sedap ke tak sebab aku memang tak makan sayo ahakss

Tomyam campo...
Sedap ke tak semalam ek..
Ntah! Tak pasan plak sebab sakan berborak n ketawa2 ihikss

Nie sutun goreng tepung..
Best la gak cuz tak cukup ngan meja aku..meja sbelah pun aku pulun jugak muahahah
Bukan pe...kita kena hindari amalan bazir membazir ni so aku sebagai umatNya kenala prabihkan kan muahahahah...
alasan ampeeeehhhhhhhhhh....


3 luvbites:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

adoiyai.......

lapor la plak kan....

huhuhuhu

Ena said...

sabo dinda..
saboooooooo
pk kuwus...kuwusssss
ekekekke

PerantauSepi1306 said...

adoyaiiiii ena... shodapppnyerrr lauk pauk neh.. huhuuhuhu laporrrrr