::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 9, 2008

Macam2 ada..


Ni kabinet kaca mak saya..
Mak saya dah lama idamkan kabinet ni..
dari zaman muda katanye..
adakah di zaman mudanye kabinet ini telah wujud?
saya pun tak tau hehehehe
disebabkan dia ske akan kabinet ni jadi saya stuju la bila dia beria nak membelikan..
Mari kiter lihat ape yang ade didalam kabinet kaca mak saya

Oh mak saya meletakkan bekas telo yang unic yang dia dapat di kenduri2 tawen..
Dia jugak meletakkan teko2 yang dibeli di Mekah di satu tika dulu..
Perhiasan ini terletaknye di tingkat 3

Nie plak di tingkat 1.
Oooo atas ni ade teko2 beserta gelas2 termasuk gelas APC yang hubby aku dapat baru2 ni...

Di tingkat 2 pula ade frame2 gambar kitaowang..
Ni kroje aku la yang meletak n menyusunnye hehehe
Aku ske kaler kalering yang lembut2 so pastinya frame2 gambar pun kaler camtu jugak kan heheheh

Ini lah dia kabinet kaca mak saya...
Bawah skali tu takyah la..
Bersepah sket ihiks...
Eh! ade nampak saya la..
Sila iggykan saya itew ngehngehngeh...

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

hehehe... itu kalo dpt kat anak aku la hiasan2 tu mahu terbalik almari tuh...