::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 18, 2008

Jom copinggg II

Tengok gelagat si Kakak..
Aduhhh letih giler nak kejar ke dia..
Dia la yang gelatatnyeee..

Muka Kakak yang tensen sebab Ibu paksa amik gambar kat poster mat salleh encem ekekeke
Adik sengeh jek kalo bab amik gambar ihikss...

Ibu nak gak interprem kan...
Ske bebeno Adik tapi Kakak masih moodynye
Ekceli dia baru kena marah dek aku..
Dok terkinja2, letih gak asik sore aku jek dengar pangey2 nama dia..
Cam aku sowang ade anak kan
Dah nak wat camne...anak woooooooooooo.......... ingat senang ke dapat anak ni huhuhu

Wahhhh Ibu nak merasa gak dok sbelah model encem sbelah ni ekekek

Adehh Abah...
Memang jenis tak reti bergambar..
Ntah pape riak muka wakakakaka

Alalalal ciannye anak2 dara aku ni...
Punyela lama terkinja2 akhirnye melepek kat atas lantai keletihan...
Dah lama terkinja2 pun, Bibik still tak sampai lagik ke kaunter..


Nie la rupanye kaunter cashier yang mengottsss...
camne time coti leh ade sowang jek cashier bertugas...
ish..ish..ish...
Kaunter pun dah cam ribut melanda..
sana sini baju diletakkan utk dibayar...
Sabar je la...

2 luvbites:

Riezal said...

cute betul pose anak2 you.. keep up blogging.. salam ramadan from rezdrake :)

Lina said...

cam tulah gayanya kalo bershopping dgn anak2, asik test suara je lar kite...