::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 16, 2008

Berbuka puasa hari-15

Genap 15 hari kiter berpuasa kan...
Aku genap tak?
ihiks... biar aku jek yg tau..kowang jangan sibuk ekekekek
So ni la lauk pauk yang aku makan arini...

daging masak kicap..
ni beli kat bazaar ekekkeke

Ayam goreng tu aku beli gak kat bazaar..
ikan masin tu goreng kat umah..

Sup ayam yang sempoi jekk..
Tapi aku ske sebab dah lama tak pekena sup ayam heheh
Di samping tu..ade mee goreng...
Peberet Kakak la ni..
Kuih kegemaran Kakak dan Adik
DONUTTTT nyum..nyum..nyum...
Ayo tebu..
Dan ayo tembikai..
blender sdiri ni

Bestnye Kakak makan mee goreng..
Dah sihat ye sayang..
Alhamdulillahhh...

Eh! Takkan Adik tgk jer kot disamping Abah..
Adik kekenyangan minum susu


Lagi 14 hari lagi kiter berposer..
Lagi 8 hari lagi dapat gaji ngehngehngeh..

2 luvbites:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

acu yanie lapor arr tgh donut n mee goreng ituuuuuuuu adoyaiiiiiiii

Lina said...

ko rajin la jugak amik gambo sakan aku ni tak taular bulan pose ni malas tul nak amik gambo...