::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 18, 2008

Aku kalah dengannya

Ekceli bukan aku kalah ngan fast food ni cuma pagi tadi aku kalah dengan Nasi Ayam..
Aku akhirnye sentuh jua nasi dan tengahari plak melantak Mcdonalds huhuhu
gile...gile...
pastu mulala merungut tak tron2 berat badan wakakaka
hamjadah tol aku ni...

Haa koo!!!
Big Mac ade...
McChicken ade...
Prosperity ade...
ngehngehngeh...

Tiga2 air coke tapi tanpa straw!!!
HUH!!! kena tolak balik charge tax ni

Ni McValue Meal aku heheh
Dah 2x makan beger prosperity ihiks....

MasyaAllah abang, ko biar btol!!!
Lapo sangat ke atau takde tangan ke sampai ko makan camtu tu wakakaka
Mengootssss tolll!!!!!

Wahhh masa makan pun leh teleng kan muahahaha

ERK!
Aku makan ke atau tahan cirit tu..
Adehh hodoh popalih ghupanye wehhh wakakakaka



6 luvbites:

attyfir said...

aku jeles..sbb ko leh melantak..huhuhuh...tp bdn ko menten na..makan je selagik leh makan..

bila ko nak banje aku na

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ooooooooo
mcd ooo.....
zana baru sekali merasa prosperety burger tu....
cam kureng sikit berbandang tahun2 sudah ler........kurang kick...he he he...

Ciklinn said...

blurpppp... ko mmg tau saja nak bg aku gagal utk berdiet... mihahhahaha

aku ni pun sama makin berkobar2 nak diet makinlah byk aku makn.... haiiyakkk

said...

hadoi kanda....
dinda pun pantang nampak MEKDI
muehehhehe

dah makan prosperity beger tu
siap double lagi

kekkee..tu la..
kata nak diet la
nak kurus la..

tp makan TAK HENGAT DONIA

kekekek

Lina said...

aku rasa kan ko lupakanlah hasrat ko nak diet tu dah skali hadap yg brape byak kalori ekekekek...

Unknown said...

atty
ko kata bdn aku menten? huhuhu nampak ngt ko nak suh aku banje gak ehhh

zanna
a'ah, ena pun ase kurang kick..pe yg kurang eh

ciklinn
sama la ngan aku..makin berkobar nak kurus makin kuat nafsu makan wakakaka

yanie
mak aiii amik yang dabel ek, patut r pp pun dah dabel ekekeke

lina
heppp lina!! ko jgn memutuskan smangat aku ek :P