::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, December 15, 2008

Pagi Isnin

wahhh
rajin tak aku? btau la aku rajin wehhh
Aku bangun seawal 5pagi nak buat donut ni tau!!!
Sampai hangus 2 donut ni sambil buat sambil masak huhuhu

Tak lupa jugak air Pearl Cafe aku..
Dah tak minum air milo dah skang ni ngehngehngeh

Nie Sup Ayam yang masih menggelegak dalam periuk ekekeke..
Ekceli, rutin idop aku skang ni sebelum p keje, aku kena bangun seawal 5pagi prepare satu dua lauk untuk mak dan anak2 aku..
Almaklumla mak aku bukan larat dah kan so aku kena la masak walaupun satu lauk, atleast dia makan gak kan..
Lauk2 tambahan malam kang la pas aku balik keje hehehe
wokeh!!! kali ni pasti entry aku tang aku masak jek ekeke.. jangan kowang bosan dah la ek..




5 luvbites:

saya said...

bravo!!!! sungguh rajinnya bangun jam 5am. bagi hadiah siket..muuahhh.. teruskan usaha rajin anda!!! kihkihkih....

sery said...

sedap ar donut!!! my fave!! moh le krim sni skit!

atty's said...

Singgah sat,,rjn Ko

~~ciklinn~~ said...

mmg rajin ko bgn tgh2 pagi wat donut... aku yg duk umah ni pun kalo ada angin kus2 baru rajin hehehheehehh

tgok donut kau..tingin lak aku nak buat donut..

Suri said...

sedapnyer tgk sup ayam tu... nak resipi boleh tak???