::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 11, 2008

Dr. Jism Al-Jabbar


Alas bontot
Kalo ase sakit bontot dok kusi keras, alasla bontot anda ngan mende ni ye hehehe

Nie plak microphone alaa cam zaman dulu2 tu kan...
So kali ni dia hasilkan kembali...
Microphone besar bagak ekekeke

Nie plak yang control kuat slow bunyi karaoke kot

Nie plak remote control dia n kalo ase tengah nyanyi tu sakit blakang, leh urut skali wakakakak


Aduhaiiiii ngarut melalut dah aku ni..
Soryla kowang... saje jek aku melalut
Aku pun tau kowang kompem tau mende alah ni..
Aku pun tak reti nak btau banyak2 yang pasti aku tau alat ni berharga RM12k..
Haa koooo... aku siap berleter kat mak aku cuz dia bazirkan wit...
Memangla wit dia tapi nape la sampai bazir camni skali kan tapi ntahla.. ikut dia la..
Alat ni leh mencegah sakit2 dalaman..
Alaaa takkan kowang tak penah baca tang Dr.Jism Al-Jabbar tu kan..
Nak cite panjang2 pun malas nak taip la so baca la kat paper atau internet ek ekekeek



0 luvbites: